Betaling

De Schimmelnagel specialist biedt u de keuze uit verschillende betaalmethodes:
  • iDeal
  • Creditcard (VISA & Mastercard)
  • Achteraf betalen met Billink
  • PayPal
  • Apple pay
U vind meer gedetailleerde informatie op onze pagina Betaalmogelijkheden

Producten

Het beste middel voor behandeling van schimmelnagels, vaak kalknagels genoemd, is een middel dat de schimmelgroei remt en de natuurlijke balans van de huid en nagels hersteld. Wij zien goede resultaten met producten als Protectair kalnagelkwastje,  FunghiClear spray ( op natuurlijke basis) en HFL solution spray en. Verder willen wij vermelden dat niet elk product dezelfde uitwerking heeft bij alle gebruikers en dat dit kan verschillen van persoon tot persoon, afhankelijk van lichamelijke gesteldheid en soort schimmel. Wij hebben aal goed werkende producten op een rijtje gezet op de volgende pagina: Het beste middel tegen kalknagels

FunghiClear wordt uitsluitend verkocht door professionele voetzorg specialisten zoals pedicures etc. De Schimmelnagel specialist is een pedicure en derhalve kunt u dit product ook bij ons kopen tegen een aantrekkelijke prijs. Voor uw gemak kunt u gewoon online bestellen en wij sturen het naar u op binnen 2 werkdagen. Koop hier Funghi Clear FunghiClear anti-schimmelspray tegen voetschimmel, nagelschimmel, kalknagels | Schimmelnagelspecialist

Wij hebben diverse pakketten samengesteld met FunghiClear om de keuze te vergemakkelijken. Zo hebben we het schimmelnagel startpakket voor diegene die het product willen proberen en zo alles wat nodig is voor een goede start in huis hebben.

De werkzame stof in FunghiClear is Manuca olie, een krachtig ingrediènt met anti-schimmel, anti-bacteriële, en anti-virale eigenschappen die uitvoerig zijn gedocumenteerd door de wetenschap. Het gebruik van Manuka olie voor medische doeleinden is al veel langer bekend bij de Maori, de originele bewoners van Nieuw Zeeland. Deze anti-schimmel spray baseert zijn effectiviteit op de unieke eigenschap om schimmelinfecties te bestrijden en te voorkomen.

Funghi clear werkt het beste als u de aangedane delen 2 maal daags in-sprayt zodat de actieve bestanddelen de natuurlijke balans in huid en nagels kunnen herstellen..

Hoe gebruik ik FunghiClear?

Funghi Clear is gemakkelijk te gebruiken door de verstuiver die ook op z’n kop werkt. Voor een goed resultaat adviseren wij om het middel op de volgende manier te gebruiken:

  1. Droog je voeten altijd goed af
  2. vijl de nagel dun en kort: al het verdikte en verkleurde nagelmateriaal moet verwijderd worden
  3. Breng het middel minimaal 2x per dag aan op de schimmel nagel en/of huid
  4. Spray 2x per week in je schoenen om herbesmetting te voorkomen
  5. Gebruik voor minimaal 3-4 maanden of zolang er nog schimmel zichtbaar is
  6. Buiten bereik van kinderen houden (0-3 jaar)

FunghiClear kan op elk moment worden aangebracht om voet- en nagelschimmel te bestrijden en te voorkomen, maar wel altijd na het douchen

Hoe gebruik ik FunghiClear | anti-schimmelspray tegen voetschimmel, nagelschimmel, kalknagels | Schimmelnagelspecialist

Funghi Clear werkt niet zien we af en toe eens voorbij komen in de reviews op het internet. Dat zou voor die persoon best kunnen kloppen. Geen enkel middel werkt 100% voor iedereen. Volgens de onderzoeksresultaten bij FunghiClear om het medisch keurmerk te verkrijgen is bij behandeling van schimmelnagels met Funghi Clear zichtbaar resultaat waarneembaar bij 8 van de 10 patiënten.

De meest voorkomende oorzaken waarom Funghi Clear niet zou kunnen werken zijn:

  • De aangedane nagel is geen kalknagel maar bijvoorbeeld een psoriasis nagel, een traumanagel etc.
  • De persoon in kwestie gebruikt het product verkeerd of niet consequent.
  • Er is een andere externe factor in het behandelproces die niet goed wordt uitgevoerd, denk bijvoorbeeld aan herbesmetting.
  • De nagels groeien niet of nauwelijks door uiteenlopende oorzaken
  • je behoort tot de 20% waar het niet bij werkt

Samengevat is de kans aanwezig dat Funghiclear antischimmel bij jou helaas niet werkt. U kunt in dit geval ook een ander middel met medisch keurmerk proberen. wij adviseren in dit geval ProtectAir kalknagel kwastje

Als je twijfelt en het idee hebt dat het voor jou niet goed werk neem gerust contact op met onze klantenservice. Samen kunnen we kijken of er een oplossing gevonden kan worden in bijvoorbeeld een andere benadering of ondersteuning.

Azijn is een zuur product en daar kunnen bepaalde schimmels niet goed tegen. Echter vind het lichaam azijn ook geen fijn product: het is bijtend voor de huid en droogt de huid en de nagel uit. Beter is om een goed werkend schimmel middel te gebruiken als FunghiClear, HFL solution spray of Protectair. Je kunt azijn wel gebruiken ter ondersteuning van de behandeling door een scheutje bij de was en het dweilwater te doen

Retourneren

Jazeker! Het kan voorkomen dat u een bestelling wilt annuleren en retourneren. Wellicht omdat het product niet aan uw verwachtingen voldoet of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en/of te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klanten@schimmelnagelspecialist.nl Het product dient wel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

U heeft na annulering/retourmelding nogmaals 14 dagen om uw product daadwerkelijk retour te sturen. De verzendkosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.

Na ontvangst van uw retour zullen wij binnen 14 dagen uw bestelling crediteren en het aankoopbedrag terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product en/of de verpakking hiervan meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en verpak het weer degelijk voordat u het retour stuurt. Aangebroken producten en incomplete verpakkingen worden niet in behandeling genomen en vernietigd.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klanten@schimmelnagelspecialist.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Retouradres

WiPawebwinkels
Steenbreekvaren 54
2661PT Bergschenhoek

Verzending

PakketCarriergratis vanaf:
Nederland€ 3,95PostNL€ 39,-
Belgie€ 4,95PostNL€ 49,-
Duitsland€ 6,95DPD€ 59,-
Frankrijk€ 9,95DPD€ 79,-
Luxemburg€ 9,95DPD€ 79,-
Oostenrijk€ 9,95DPD€ 79,-
Polen€ 9,95DPD€ 79,-
Denmarken€ 14,95DPD€ 99,-
Spanje€ 14,95DPD€ 99,-
Italie€ 14,95DPD€ 99,-

De retourkosten zijn altijd voor de klant, ook als u niet thuis bent, het pakje niet afgehaald wordt, u een verkeerd adres opgeeft etc. De retourkosten bedragen € 6,50 (NL) en € 7,95 (B). Overige landen op aanvraag

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen

Wij beloven een snelle en zorgvuldige afhandeling van uw bestelling. Daarom wordt 98% van de bestellingen die gedaan zijn op werkdagen (ma, di, wo, do, vr) voor 15:00 uur nog dezelfde dag verzonden. De vervoerder haalt deze einde van de dag op en levert ze direct af bij het distributie centrum. Meestal wordt uw bestelling de volgende dag geleverd. Als u na 15:00 uur of in het weekend besteld, verwerken wij uw bestelling de eerstvolgende werkdag.

Als er op het aflever adres geen gehoor wordt gegeven aan de bel, gaat de bezorgdienst op zoek naar alternatieven. Dan proberen ze eerst uw pakket af te leveren bij de buren of bij een afhaalpunt punt in de buurt.

LET OP: PostNL doet geen briefje meer in uw bus als u niet thuis bent. In dat geval probeert de chauffeur het bij de buren of levert het af bij een PostNL punt in de buurt. Deze stuurt het na 7 dagen weer terug naar ons.

Ons advies: Hou uw mailbox in de gaten en check de track en trace om te kijken waar uw pakje zich bevind. Als u een melding krijgt dat uw pakje is afgeleverd doe dan even navraag bij uw buren.

Niet afhalen of weigeren van de bestelling

Indien u een bestelling weigert of niet (op tijd) afhaalt bij een afhaalpunt zullen de daadwerkelijke verzendkosten van € 6,50 ( Be en D € 9,40, rest € 15,-) voor de retourzending bij u in rekening gebracht worden. Ook als u de bestelling vervolgens annuleert worden deze kosten in mindering gebracht op de creditering.

Als uw pakket is geleverd bij een PostNL punt krijgt u bericht zodra het pakket daar is. U moet dan uw legitimatie meenemen om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Goed om te weten: PostNL bewaart uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna sturen ze het terug naar ons en kost het u extra bezorgkosten, ook als u de bestelling vervolgens annuleert!

Indien u een bestelling weigert of niet (op tijd) afhaalt bij een afhaalpunt zullen de daadwerkelijke verzendkosten van € 6,50 ( Be en D € 9,40) voor de retourzending bij u in rekening gebracht worden. Ook als u de bestelling vervolgens annuleert worden deze kosten in mindering gebracht op de creditering.

Een bestelling die is verzonden als brievenbuspakje wordt anders afgehandeld dan een normaal pakketje. Er zijn voordelen: de verzendkosten zijn lager en u hoeft er niet voor thuis te blijven. De nadelen zijn: de levertijd is 1 a 2 dagen langer en de communicatie gaat wat stroever. De track en trace zijn niet accuraat, hierover leest u nu meer.
Brievenbus zendingen worden afgehandeld door de briefpost-afdeling van PostNL en dus ook bezorgd door de postbode. Daar wordt het pakje wordt uitgescant op het moment dat het de tas ingaat van de postbode en niet als het afgeleverd wordt zoals bij de pakketpost. Je ontvangt op dat moment een mail met de tekst: ‘Zending is bezorgd in de brievenbus’ en dit is dus wat misleidend. Waarschijnlijk wordt het brievenbus pakje 1 of 2 dagen later bij je in de bus gedaan. Namens PostNL excuses voor de verwarring

Dan kunt het volgende doen:

1. Controleer de status van uw pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op uw telefoon. Vul de track & trace-code en uw postcode in. De track & trace-code krijgt u van ons in een directe link en staat vermeld in uw bevestigingsmail.

2. Heeft uw pakket de status ‘Bezorgd’?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren of een afhaal-punt bij u in de buurt. De bezorger laat tegenwoordig geen kaartje meer achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd, maar zet dit in de app. Het kan ook zijn dat je pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot.

Krijgt u een brievenbuspakje: Uw bestelling is verzonden als brievenbuspakje. Brievenbus zendingen worden afgehandeld door de briefpost-afdeling van PostNL en dus ook bezorgd door de postbode. Daar wordt het pakje wordt uitgescant op het moment dat het de tas ingaat van de postbode en niet als het afgeleverd wordt zoals bij de pakketpost. Je ontvangt op dat moment een mail met de tekst: ‘Zending is bezorgd in de brievenbus’ en dit is dus wat misleidend. Waarschijnlijk wordt het brievenbus pakje 1 of 2 dagen later bij je in de bus gedaan. Namens PostNL excuses voor de verwarring

Heeft uw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten worden door PostNL doorgaans bezorgd op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat uw pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail of per telefoon op nummer 010 52 11110

Wilt u uw product retourneren of ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Wij hebben heldere retourvoorwaarden die u kunt lezen op de pagina: Bedenktijd retouren en terugbetalen. U kunt hiervoor contact opnemen met klanten@schimmelnagelspecialist.nl
U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.

Retouradres

WiPa webwinkels
Steenbreekvaren 54
2661PT Bergschenhoek

voet- en nagelschimmel

Voetschimmel is besmettelijk: Als u last heeft van voet schimmel kunt u een ander besmetten en zo kunt u het ook van en ander krijgen. Een bron van besmetting kan een openbare douchegelegenheid zijn zoals in een sportclub of sauna. Ook zwembaden zijn hier berucht om, vandaar dat voetschimmel ook vaak zwemmerseczeem wordt genoemd Door de schimmel gaat de huid schilferen en die deeltjes komen weer op vloeren van zwembaden, doucheruimtes en sportruimtes terecht.

Nagels van een gezond persoon van middelbare leeftijd groeien gemiddeld 2 a 3 mm per maand. Naarmate we ouder worden gaat dit iets langzamer en bij kalknagels is de groei nog trager. Lees ook ons artikel om de groei van je nagels te bevorderen

Het verschil tussen een kalknagel en een schimmelnagel is niet voor iedereen duidelijk. De termen kalknagel en schimmelnagel worden vaak door elkaar heen gebruikt. Men bedoeld daarmee wit, geel of bruin verkleurde en verdikte nagels. Eigenlijk hebben kalknagels niets met kalk te maken maar de verkleuring is zodanig dat het op kalk lijkt. De meeste mensen bedoelen schimmelnagels als ze het hebben over kalknagels maar dit klopt in ruim de helft van de gevallen niet.. het verschil tussen een kalknagel en een schimmelnagel

Een kalknagel hoeft niet altijd een schimmelnagel te zijn maar kan ook veroorzaakt worden door iets anders zoals bijvoorbeeld psoriasis of een trauma. De term Kalknagel is dus eigenlijk een verzamelnaam voor hetzelfde symptoom (gele verkleuring en verdikte nagel) bij verschillende aandoeningen. Er kan ook gedacht worden aan meer inwendige aandoeningen zoals circulatiestoornissen, diabetes en nierinsufficiëntie. U zult begrijpen dat dit een complexe diagnose is. Een dermatoloog uiteindelijk de aangewezen persoon is om het verschil tussen een kalknagel en een schimmelnagel vast te stellen middels een laboratorium test.

Belangrijke punten om het verschil tussen een kalknagel en een schimmelnagel vast te stellen zijn: