Het kan voorkomen dat u een bestelling wilt annuleren en retourneren. Wellicht omdat het product niet aan uw verwachtingen voldoet of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en/of te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klanten@schimmelnagelspecialist.nl Het product dient wel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

U heeft na annulering/retourmelding nogmaals 14 dagen om uw product daadwerkelijk retour te sturen. De verzendkosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.

Na ontvangst van uw retour zullen wij binnen 14 dagen uw bestelling crediteren en het aankoopbedrag terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product en/of de verpakking hiervan meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en verpak het weer degelijk voordat u het retour stuurt. Aangebroken producten en incomplete verpakkingen worden niet in behandeling genomen en vernietigd.

Niet afhalen of weigeren van de bestelling

Indien u een bestelling weigert of niet (op tijd) afhaalt bij een afhaalpunt zullen de daadwerkelijke verzendkosten van € 6,50 voor de retourzending bij u in rekening gebracht worden. Ook als u de bestelling vervolgens annuleert worden deze kosten in mindering gebracht op de creditering.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klanten@schimmelnagelspecialist.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Retouradres

WiPawebwinkels
Steenbreekvaren 54
2661PT Bergschenhoek

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.